close

最近都在聽這幾首歌,半夜騎車亂晃的時候 會跟著喊呢!

感覺真不賴,

 

Linkin Park - In the End           (歌詞↓)

 

It starts with

起源於

One thing , I dont know why 
  一件事情  ,    我不了解
It doesnt even matter how hard you try

不管你多麼努力都沒有用

Keep that in mind / I designed this rhyme

謹記在心                是我創造了這個韻律

To explain in due time

在期限之前解釋
All I know

我知道的是

time is a valuable thing

時間就是金錢

Watch it fly by as the pendulum swings

看著它隨著鐘擺飛走

Watch it count down to the end of the day

看著它倒數直到最後的時刻

The clock ticks life away

時鐘的滴答聲帶走生命

It so unreal

好不真實

Didnt look out below

卻不知道 我浪費了一切


Watch the time go right out the window

光陰正在窗外悄悄溜走

Trying to hold on but didnt
 even know

想停止它   可是我根本沒知覺
Wasted it all just to

全都浪費掉了  只為

Watch you go

看你走

I kept everything inside and even though I tried

雖然我試著把我的所有 都藏在心裡

it all fell apart

但它們始終散落

What it meant to me

它對我代表了什麼

will eventually be a memory of a time

最終還是會成為歷史裡的回憶

when I tried so hard

當我多麼的努力

And got so far

一路走到這來

But in the end

但是在最後

It doesn't even matter

一切都不重要了

I had to fall

我必須墜落 (墮落)

To lose it all

才能放開這些
But in the end

但是在最後

It doesn't even matter

一切都不重要了

Keep that in mind

你記好

I designed this rhyme

我寫了這首歌

To remind myself how

來提醒我自己

I tried so hard

曾多麼努力

In spite of the way you were mocking me

你百般刁難並且嘲弄我

Acting like I was part of your property

就好像我是你的物品

Remembering all the times you fought with me

想起我跟你不斷又不斷的衝突

I'm surprised it got so (far)

我很驚訝的居然能維持這麼久

Things arent the way they were before

所有事情都不像以前

You wouldn even recognize me anymore

你甚至不再認同我

Not that you knew me back then

但不是代表你以前了解我

In the end

在最後

I've put my trust in you

我將我的信任托付給你

Pushed as far as I can go

並努力前進直到無法在走

For all this

說了這麼多

Theres only one thing you should know

你只需要了解一件事

I've put my trust in you

就是我將我的信任托付給你

Pushed as far as I can go

並努力前進直到無法在走

For all this

說了這麼多

There only one thing you should know

你只需要了解一件事

I tried so hard

我曾多麼努力

And got so far

走了多遠

But in the end

但是在最後

It doesneven matter

都不重要了

arrow
arrow
    全站熱搜

    notyourgod 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()